Wat als er iets gebroken werd tijdens mijn event?
Al onze artikelen hebben een vooraf vastgelegde verkoopprijs in geval van manco of schade. Indien na afloop van het event uit onze controle blijkt dat er artikelen ontbreken of beschadigd zijn wordt dit aan de klant gemeld binnen 30 dagen na terugbrengen of ophaling. Artikelen die ontbreken of beschadigd zijn zullen nadien aan de klant gefactureerd worden.
- Moet men het materiaal schoonmaken vooraleer het terug te geven?
- Kan men het tijdstip van levering en afhaling kiezen?
- Mag men het materiaal in de magazijnen komen afhalen?
- Levert u overal in België?
- Mag/kan ik alles zelf opbouwen?
- Tot waar worden mijn gekozen materialen geleverd?
- Kunnen jullie precies zeggen wanneer er geleverd zal worden?
- Kan er ook buiten de kantooruren geleverd worden?
- Wat gebeurt er met de transportkarren?
- Is setup en afbraak inbegrepen?
- Wat als er materialen te weinig geleverd zijn?
- Kan ik nog iets laten naleveren?
- Er is tijdens het event kaarsvet en dergelijke op één/meerdere nappen, wat nu?
Heeft u vragen of wenst u meer informatie?
Kan u het antwoord op uw vraag niet terugvinden?
Aarzel dan niet om ons te contacteren!